reis
random thought about mE!!
Monday, January 08, 2007
念旧的我。。。
又是一个周末了,这个周末总算让我觉得我终于实现了
我的一部分的假期计划...
顺利的完成我的planning , 那种很满足的感觉真爽。。。
每一年可以有一两次的和一大班老友聚在一起,大块儿叽叽查查的谈到夜半钟声响了还不归家的。。一群三姑六“伯”(男生) 围在一块儿, 可以大声讲大声笑,不顾旁人存在似的,话题也无限度的从近况谈到未来,再从未来谈回还是国中时代的点点滴滴。。。。真的好怀念哦!!
posted by bonjour reis!! @ 1/08/2007 01:43:00 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
BLOGGER

=The X-file=

Name: x|nn|ng
D.O.B: 841118
Gender: Female
Occupation: engineering student
Characteristic: as define for scorpio
Things i Do when Sad: swimming, bathing(trust me, this is helpful), dancing , Music time and temporarily forget everthing around, eat chocolate
Previous Post
Archives
Shoutbox

"yeah, new look, new layout!!"

~Links~

I) valentine's day pic
now playing

菊花台(杰倫鋼琴演奏版).